Dagens ros...

Går till...
Världens underbaraste vänner, Emelie och Sofie!!!
Emelie - motiveringen lyder; för kvällens bästa chaufför!!! Vet du förresten var Gnejsvägen X i Söderhamn ligger...?! =) Jorå, det vet hon!!! Utan karta och utan GPS... Hur många gånger ikväll var vi dit egentligen??!!! ;) Hem till min gata, dit hittar du redan... Det vet jag ju!!! Å vi åkte tur och retur, fler än en gång vill jag lova!!! =)
Jag tycker att det var trevligt, det vet du... Samtidigt som jag vet att du inte tycker det var särskilt trevligt efter 1,5 timme... =) Men jag älskar dig ändå!!! ♥
Sofie - motiveringen lyder; vad ska jag säga?! Du är bara helt underbar!!! Det finns inte ord att beskriva... Älskar dig åxå!!! ♥
Jag vet att det som händer hos oss... Det stannar hos oss!!! Oavsett vad andra tror... ;)

Jag vet vem jag är, vad jag tycker och tänker och kan stå för det dessutom...
Ingen kan klandra mig för det!
Jag vet att det finns de "i min närhet" också, som tycker om mig men som kanske inte riktigt kan stå för det... Men det behöver inte betyda att man gör bort sig... Man behöver inte kliva över nån jävla gräns... Säg bara som det är!!! Egentligen så vet jag ju men, JAG VILL HÖRA DET!!! =)
Jag vet inte vad jag ska säga... Vad jag ska göra... Jag står här och vill bara radera, men det går inte... Vet för länge sen att jag förlorat... Men jag rår inte på mina känslor!!!

Skit i det...
Matchen idag då...?!
Torsk... 6-1, men i alla fall 1-1 i halvtid...
Kom in med typ 20 min kvar av matchen...
HAN med Saaben var där också... ;)
Men vad hjälper det?! Han kan glida vidare, hans lag vann ju!

Nu ska Ullis sova, innan det blir för mycket här!!!
Tack å go'natt!!!



Kommentarer
Emelie

Älskar dej med =)<3

2009-08-30 @ 16:18:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0