Sommarn 2009 är slut...

För Strömmingslekshelgen är över, fyrverkeriet är avverkat och skolorna börjar igen...
Kan nån säga mig vart fan sommarn tagit vägen?! Den har gått tokfort!
Tycker inte det är längesen som Niklas sa; "det är 7veckor kvar till lyskväll"... Nu är det bara en vecka kvar!

Har haft en toppendag idag...
Tranbergsbilen hämtade mig vid 15-tiden... Vi köpte mat och åkte till Vreten för att käka. Eva och jag åkte på fotboll i Bergvik och gjorde sen en riktig söndagstur och tittade på lite hus... =)
På kvällskvisten for vi tillbaka in till stan och gick ett par varv på Strömmingsleken... Inte så mycket folk då, men säkert kom fler lagom till fyrverkeriet. Vi åt langos och pirog sen gick jag hem och de andra åkte hem till sitt.
TACK FÖR EN TREVLIG SUPERSÖNDAG!!! ♥

Sängen nu då och ladda för en ny arbetsvecka...
Go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0