True Blood...

Lite skruvat kanske, MEN JAG VILL HA MERA!!! ;P
Shit, när vampyren Bill klev in på den där baren... Gaaaah!!! Bit mig, vettja!!! =P
Gör inget att det kommer dröja några avsnitt innan Alexander Skarsgård kliver in i handlingen, jag kommer fortsätta titta ändå!!! =P
Och jag rekommenderar det vidare också!!!
Men du Rosa, det är nog inget för dig... Du som varken gillar vampyrer eller kärlek på film... ;)
Har flera gånger försökt lägga upp ett klipp från SVTs hemsida, men det verkar inte funka...
Här kommer en länk istället, se efter själva och bedöm! =)

http://svtplay.se/v/1667924/true_blood/del_1_av_12


Kommentarer
Rosa

Jag måste erkänna Ullis så har jag sett första säsongen på Canal +.Dom är inte ful inte men när tänder tittar fram tittar jag bort:)Ska kolla på 2 säsongen :)

2009-08-27 @ 09:11:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0