Utpumpad...

Slocknade som en gris efter jobbet... Hann slänga i mig en macka först i allafall! =)
Sov i nästan 1timme... Sen iväg på höstens första pumppass å jävlar mina vänner vad jag har tappat styrka!!! Nu ska den tränas upp igen!!! Helt skakis i armarna nu känner jag och träningsvärken är på ingående... Benen tog helt slut idag också, trots att jag körde på skitlåg vikt... =/
Tycker det känns som att jag börjar få ont i halsen också... =( Vill verkligen inte bli sjuk!!!
Hann inte se nån fotboll innan jag drog iväg... Och helt ärligt så vet jag inte hur det gick för tjejerna heller... Men jag hoppas det gick vägen och att de slipper Tyskland nu direkt...

Nu är det Lipstick Jungle som gäller och sen äre sängen direkt!!!
Har ju varit helt slut idag och hoppas på att va piggare imorrn!

Jag är ju reklamgalen som ni kanske redan vet...
Detta är min nya favorit!


Jag bara älskar Wikegårds min... UNDERBART!!! =D


Kommentarer
Caroline

Man tackar Ullis!! Kul å höra :D bara å hojta till om de rycker i modellnerverna dina, vill ha folk att knäppa på! ;D

2009-09-01 @ 15:23:01
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0