1 december...

Julmånaden är häär!!! =)
Nu kommer tiden om möjligt gå ÄNNU fortare... =/
Julkalendern började idag också, men jag har inte sett den än... Men jag måste nog se nåt avsnitt, skulle ju va skitmysigt att stiga upp på morron och äta frukost till den men det är totalt omöjligt med tanke på hur trött och seg jag är på morron! =(
Blev i alla fall rätt glad imorse när det inte var svart som i en sopsäck när jag tittade ut, dessutom lite snö på bilen... Ja, jag sa liiite för det var inte många fjun men ändock snö! =)
Några minusgrader har vi också haft och även sett solen!!!
Kollade bilder från Vemdalen och Sälen också... Hur mysigt ser inte det ut?! Ååh, jag längtar verkligen efter snö och vinter nu! Jag gillar det! Är faktiskt inte sådär jätteavis på de som drar iväg utomlands åt alla håll och kanter nu, jag skulle gärna åka till fjälls istället!!! =)
Ni får tycka att jag är knäpp, det är helt ok...!

En fotbollsträning har avklarats ikväll... Kul som vanligt! Roligt med både helt nya och nygamla ansikten, dessutom rekordmånga ikväll!!!
Som vanligt gick tiden skitfort!

Missade bandyn på grund av träningen...
Lite surt, men Broberg vann utan mitt deltagande! 11-1 och Ted Bergström hade målkalas! Grymt bra gjort, 7/11 är ett rätt bra facit...! =)

Nu Brothers & Sisters... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0