13 december...

Några dagar utan uppdatering igen... Har inte haft tid liksom, det har varit fullt upp med trevligheter...
Började ju med julbord i Stockholm i torsdags... En jäkla bra tillställning - glöggmingel, mat, fäst, efterfest och hotellfrukost... =) Förstår inte varför inte jag och Mats utnyttjar att hotellrummen till att sova, det är ju så skönt att sova på hotell... Men fest är ju trevligt det också! Vi satt uppe till 4 på fredagmorron... =D
Fann en ny vän där på fredagseftermiddagen också, Absolut Mango heter han... Smakade gott!!! Har gjort en beställning nu med Ålandsresenärerna... ;P
En bilresa hem på fredagen sen som ledde till bandytävling med chokladglögg! Jag som inte ens gillar glögg, men den där är helt ok! En efter/förfest hos mig sen och vidare på lokal, kom väl i säng vid 4 då också...
Fredagsfyllan gjorde att lördagen blev en nykter tillställning, det finns säkert många som tycker att jag är korkad som inte kan hålla mig ifrån krogen... Men jag tycker ju att det är så jäkla kul att träffa folk!!! Om jag struntat i det igår och fått veta vad jag missat så skulle jag blivit jävligt besviken! Det var en toppenkväll igår helt enkelt! =)
Så nu blir det alkoholfritt! Jag ska på allvar gå in för att köra till efterfesten!! ;P Även om det sas att det inte skulle bli fler, det va nån form av once in a lifetime igår... Men det ska vi nog bli två om!!! Vi får väl se! ;)
Kom hem klockan 5 imorse så jag är inte såå jäkla pigg ska jag säga, men det gör då banne mig ingenting för det var helt klart värt det!!! JAG TREVLAS IHJÄL!!!

Nu ska jag mysa med lillasyster, jag har flyttat hem till mor & far i ett dygn när de är bortresta... Jag gillar't!!!


Inte utan att man undrar hur vissa människor tänker... OM de tänker alls...?! Inte värt att lägga ner energi på så jag bryr mig faktiskt inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0