14 december...

OCH DET SNÖAR ÄNTLIGEN!!! =D
Kanske att vi får vinter ändå tillslut, men det satt långt inne!

Har pumpat ikväll, nytt pass av Andreas! Skitbra!! =)
Hade egentligen fotbollsträning, men jag skulle ju agera chaufför till mor & far som kom hem från kryssningen så då skulle jag behöva åka ifrån mitt i och det kändes bra nog onödigt. Därför skippade jag hela alltet! Men jag har alltså inte legat på latsidan!

Är rätt trött efter helgens bravader, men jag vet nån som förmodligen är tröttare så det är inte värt att jag klagar...! ;)
Har man kul så är det helt klart värt att vara lite trött!
Men nu ska jag gå och få min skönhetssömn... Kan ju behövas!!!
Tack för idag!!!
Go'natt, tror faktiskt att jag kommer sova rätt gott!!! =P


Jag tänker på DIG som har det jävligt jobbigt just nu, håller mina tummar det hårdaste jag kan för att allt ska gå bra!!! Skickar dig en bamsekraaam!!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0