15 december...

Ketchupeffekten har ni hört om eller hur...?!
Först kommer ingenting, sen kommer ingenting och sen kommer allt!
Man kan säga att så blev det med snön! Det satt långt inne innan den kom, men när den väl kom så var det med besked för det har verkligen kräksnöat inatt och hela dan...
Måste vara en 3-4 decimeter vi har fått!!! Och jag gillar't!!! =)
Blev tvungen att åka och köpa nya vinterskor efter jobbet, fan jag har ju inga... Okej, ett par bruna stövlar men det kan ju va kul att byta lite också... =)
Så det blev ett par svarta, höga Uggs eller i alla fall kopior... De kostade 300 spänn så jag kan gott köpa ett par till om jag hittar några längre fram! =)

Såg reklam för Yantramattan, den där spikmattan som jag köpte... De snackar om att den ger energi, men jag toksomnar varenda gång... Ikväll vaknade jag av att jag snarkade... =)
Men den kanske ger energi på sikt, vad vet jag... Skön är den i alla fall!!!

Nu är det Bridget Jones och jag... Fan, va hon är härlig!!! =)
Ibland känner man igen sig lite och ibland så skulle man vilja va som hon! Hon vågar verkligen säga rakt ut vad hon tycker och tänker! ;)

Har klickat hem ett nytt batteri till mobilen idag också, den vägrar ta emot laddning längre... =/
Kör med gammeln ett par dagar få se hur den fungerar! =)



Sofie!
Jag behöver inte säga nåt va??!
Jag bara ler, STORT...!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0