16 december...

Och snöandet fortsätter! =)
Vädret har varit skitskumt idag... Imorse såg det ut som att det skulle kunna bli en kanondag, hade varit helt perfekt och packat en rygga med matsäck och begett sig ut i skogen för korvgrillning och grejer...
Men strax efteråt så kräksnöade det igen...
Samma sak på eftermiddan... Vid halv 3 såg jag att solen va på väg när, varpå 20 minuter senare så kräksnöade det!!! Men nu jädrar har vi vinter i alla fall!! Och förhoppningsvis får vi en vit jul också!!! =)

Min gamla mobil har varit med idag då mitt batteri till den vanliga gav upp igår och jädrar i mig va trög den är!!! Inga egna ord har jag sparat heller så när jag skriver sms så tar 4 ord en kvart! Ha tålamod mina vänner, jag håller för fullt på att bygga upp en ny ordlista!!! Hoppas batteriet kommer imorron nu så jag får byta tillbaka, annars kommer mitt tålamod snart tryta...

Har legat på spikmattan idag också... Idag testade jag utan tröja... Shit, va det gör ont i början!!! Men ett par minuter senare så sov jag igen... =) Vaknade av att jag snarkade igen!
Drog iväg på fotbollsträning, har gruvat mig hela eftermiddan när jag insåg att GH skulle vara med... Men så här i efterhand så var det väl inget att gruva sig för! Visst, det är jobbigt! Men det känns ju så jäkla bra efteråt!!! Och det som inte dödar, det härdar! Såvitt jag vet så överlevde vi allihop!!! =)
Jävligt BRA JOBBAT!!!
Det var meningen att vi skulle åka på innebandy efter träningen, men matchen blev inställd... För det ger inte vi upp, vi kommer tillbaka! Ni har inte sett oss på A-hallen för sista gången, det vågar jag lova! =)

Kollade Bonde Söker Fru också på Tv4Play... Kan ju inte missa upplösningen!!!
Jag säger det igen; JANNE HANSSON!!! Jag bara älskar honom!!! Såå jäkla skön! Han är min hjälte!!!
Åsså Roger med sina kommentarer; "så hur trivs du med mig då...??!!" =)
Han säger sånt som jag inte vågar säga... ;)

Nu är det i alla fall dags för skönhetssömnen igen... Vill ju inte att folk ska tro att man är född "summer of '69" när man egentligen är flera, flera år yngre och samtidigt undrar om det är jag som säger "If I could turn back time...!" Jag förstår inte riktigt hur du menar där... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0