17 december...

Torsdag...
Vaknade före klockan imorse...
TRODDE JAG I ALLA FALL!!! Döm om min förvåning när jag kollade den och den var 08:07... PANIIIIK!!!!
Jag börjar ju jobba 08:00, eller börjar, BORDE börja... Har varit skitseg de senaste veckorna, men jag har ju flextid!!! =)
Fattar inte varför klockjäveln inte har ringt, tur jag fick nya batteriet till mobilen idag så jag kan byta tillbaka!!! Litar INTE på gammeln längre... =(

Har varit till frissan...
Nöjd som vanligt! Hon är duktig Ullis!!! TUSEN TACK!!!
Kommer sakna henne nu när hon tänker spela fotboll i Trönö... Men va fan, stan är ju liten! Vi kommer ses ändå, men jag är skitdålig på att hålla kontakten när man inte spelar i samma lag längre... Jag vet det! Ska försöka skärpa mig, ok??!! =)
Bäst av allt är ju läget på hennes salong... Vågbro... ;P Trevligt ställe det där... Hihi!

Nu laddar jag för Bonde Söker Fru, ska tydligen bli nån form av uppföljning ikväll...
Sen blir det quizz! Trevligt!!! Det ryktas om att det finns på två ställen ikväll, men jag tror skolungdomarna går på JH... Vi som slutat skolan går nog på Muskan... Vi får se! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0