18 december...

-17 grader på termometern imorse...
Vad hände liksom...??!!! Allt kommer på en gång!!
Om det är min önskan om vinter som slagit in så skulle jag vilja önska mig några fler saker... ;P

Vi hade trevligt igår, även om vi hade lite svårt att slita oss ifrån datorn och ge oss iväg mot quizzen... ;)
Synd att vi inte fick sällskap... Amatörer!!! =)
Det var inte särskilt mycket folk ute, men det går inte att ha tråkigt i Sofies sällskap! Och visst hittade vi lite kändisar som vi kunde surra med! =)
Jag gillar't!!! Man lever ju bara en gång så varför inte passa på att leva ordentligt??!!

Bytte ju mobil igår igen... Men det måste va nåt fel på själva telefonen för nya batteriet tar inte heller emot laddning, dock så fanns det kräm i batteriet redan så den går att använda... Men om nån tycker jag är värd en ny för 4 000 så kan ni köpa en till mig i julklapp! Jag vill ha en röd Sony Ericsson W995... TACKAR!!!  =)
Men tror ni inte att alarmet i gammeln funkade imorse då?! Joorå!! Och min undran är; va fan hände igår morse??!!! Den kan omöjligt ha ringt och jag har stängt av den utan att jag minns det, har aldrig hänt förr så varför skulle det göra det nu?! Jag måste ha varit död eller nåt i så fall, för den ringer minsann inte lågt heller... Mycket märkligt va det i alla fall! Kanske killen med gröna polokragen stängde av den...?!



Hmm... Trodde liksom vintern va perfekt för bastning, men tydligen så är det stängt för säsongen... =(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0