2 december...

Onsdag och halvtid, som Elin sa; "nu är det nerförsbacke"... Bra sagt!!! =)
Har tränat fotboll ikväll igen... Kul som fan är det!!! Fast jag tvekar lite innan jag kommer iväg, men väl där så är det ju nästan det bästa jag vet!!! =)
Hade tänkt tagit mig en powernap efter jobbet - före träningen... Men när jag drog på tv:n så var det ju skidskytte - världscupen för damer i full gång så jag blev sittandes där och heja på tjejerna... Som tog de två översta pallplatserna!!! GRYMT BRA TJEJER, redan i premiären!!!
Alltså jag älskar vintersporter!!! Både alpint, längd och skidskytte är ju grymt kul att se på! Kanske beror på att det går rätt bra för Sverige nu... Och tänk att få nån tävling live nån gång!!! =) Det är nåt som jag banne mig ska göra innan de gräver ner mig med näsan i vädret! Men innan jag tar mig iväg så nöjer jag mig med tv:s sändningar...
Om jag inte missminner mig så drar SVT igång Vinterstudion i helgen, det gillar jag! André Pops är inte dum han...! ;)

Har kollat in Bonde söker fru nyss... Janne är min favorit... Han är såå jävla skön!!! Dock tycker jag att han skickade hem fel tjej idag!

Om ni funderar över mitt inlägg från igårkväll så kan jag förklara det... Det var helt enkelt en aggression som skulle ut så jag skrev den i bloggen, för var annars ska jag göra av den?! Har ju ingen att slå på eller skälla på så jag får ju helt enkelt skriva ner dem när de dyker upp!!! =)
Sen dök det upp en grej som gjorde att aggressionen liksom dog... Därav den överstrukna texten... =)
MEN...
Jag får kasta in handduken ändå i det där fallet... Jag har en stark känsla av att jag är besegrad (innan det ens har börjat), som så många gånger förr... =(
Nu är det ju inte så att jag står och faller med det, för egentligen är det inget... Bara en jävligt trevlig kille som skulle va grymt intressant att umgås med!!!
Jag klarar mig själv... Jag är starkare än vad många tror... =)
Jag är dessutom inte ute efter nån så heller, dyker han upp så dyker han upp... ;)

Nu hoppas jag verkligen att fullmånen tappat sin kraft lite, för jag både vill och måste få sova inatt...!!!
Go'natt!!!



Ett stort grattis till min bästa Sofie som i helgen tog SM-silver i StreetDance, hon fyller år idag!!! Saknar dig här hemma, men vi firar till helgen!!! ♥
Dessutom så lyser en stjärna starkare på himlen ikväll också, det är lilla mormor som är där! Hon skulle fyllt 87år idag... Fattar inte att det är 5år sen hon försvann från oss... TÄNKER PÅ DIG!!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0