20 december...

Söndagkväll igen och dags att koja...
Gårdagen bjöd på fotbollsträning och resa till Valbo...
Skulle ju så stort inhandla julklappar... Kom inte hem med en enda! =)
Blev en egoboost istället och lite värmeljus från Ikea... ;)
Efter hemkomst samlade vi ihop oss lite härhemma, min vapendragare Puff och jag samt Sandra och Sussie... Vi skulle ju göra en favorit i repris från förra helgen, nykter utgång... Och det är trevligt!!! Inte så mycket folk denna lördag dock, men kul ändå! Man har ju inte roligare än va man gör sig...
Vad minns vi mest från gårdagen då...??!!
Rätt svar är; kö utanför entrén, nära dörren och en blå bil!!! ;P

Matchdags idag...
Kilafors stod för motståndet i Höghammarhallen i Bollnäs...
Jag trodde aldrig vi skulle ta oss dit... Shit, vilket väder!!! Alltså det snöade så det var totalt vitt ÖVERALLT! Det var näst intill omöjligt att se skillnad på vägen och övrig terräng, oplogat dessutom... Skitläskigt! Fattade inte varför vi skulle åka överhuvudtaget...
Men det var värt det!!! Vi vann med 5-2!!! Vi var grymma!!! Såå jäkla kul va det också och tröjan satt inte så tight som jag trott!!! =)

Har nyss sett Coyote Ugly för jag vet inte vilken gång i ordningen...
Den är ju så jäkla bra!!! Helt underbar!!! =)
Färgat håret har jag gjort ikväll också, jag tror jag är nöjd... =)

Dags att sova nu...
4 dagar kvar till jul, men bara 2 arbetsdagar... Tjohooooo!!!



Va hände...???!!! =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0