21 december...

Endast EN arbetsdag kvar till långledigt!!! Det ska bli så skönt!!!
Först lite jul och mys och sen nyår i Vemdalen med värsta stora gänget igen, vet inte riktigt hur många vi blir men jag tror vi är många... =)

Idag har jag i alla fall införskaffat lite julmat...
Har varit till mor och fått lite sill också så jag kan lägga in, det är grejer det!!! =)
Faktiskt så blev det en julklapp också, så nu har jag två!!! Det tar sig sa mordbrännarn!!! =D

Far och jag försökte få min mobil att fungera, men det verkar stört omöjligt... =(
Åååh, frustrerande!! Har ingen större lust att köpa nån ny heller, är rätt mycke pengar... Men gammeln orkar jag inte med nå länge till, den är hur trög som helst!
Vi får se, kanske tomten har nån till mig...?! ;P

Har varit på ett pumppass ikväll också... Har bokat in mig på ett imorron med! Ny instruktör, blir spännande!!! =)

Ja men nu så återstår väl inte mycket av den här måndagskvällen... Blir väl till att säga go'natt bara...!







Kommentarer
Tessan

Blev lite full i skratt när jag läste om din kusin som ska ha bäbis i juli....de ska vi också =). Hoppas att allt är bra med dig annars?? Kramar

2010-01-06 @ 20:15:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0