22 december...

Bäst jag skyndar mig och skriva nu innan det blir 23... =)

Har jobbat sista dan inför långledigheten idag! Är ledig ända till 7e januari!!! Vet ni hur bra det känns??!! =D
Det ska bli så skönt!!! Jag ska bara njuta av tillvaron och göra roliga saker!!! =)

Har införskaffat dricka till nyårsresan idag, blev lite gott & blandat som vanligt!
Gjorde sista träningspasset före jul också... Pump med Niklas... Såå jäkla kul!!! Å grymt jobbigt!!! Tror att träningsvärk kommer som ett brev på posten imorron! Känner av gårdagens pass lite också, särskilt när jag skulle bära min nyårsranson till bilen... Det var verkligen nära att mina armar inte bar hela vägen fram, men envis som jag är så fixade jag det! =)

Ikväll har jag lagt in sill, kokat skinka, dammat, skrubbat toaletten, röjt i "skafferiet" så man kommer in där igen, diskat och fixat med Lisas julklapp! Vågar inte ta fram dammsugaren nu, antar att mina grannar ogillar det... Jag sparar det till imorron! Trots att det bara är 40 kvadrat så tar det en jäkla tid, fast det finns de som tycker att 40kvadrat är som deras två toaletter... ;) Givetvis så donar jag ju med lite annat under tiden också, varför stressa ihjäl sig?! Men det tar ändå sin lilla tid...
Granen struntar jag i, den får Piff & Puff fixa... ;P
Har inte plats för nån heller...
Värmde lite glögg som jag skulle njuta av, kom av mig lite så jag glömde den - den kokade visst... =) Men den gick i ändå!
Nu blir det en dusch och march i säng, åker eventuellt till Birsta för julklappsinköp imorron... Hör av dig om du vill åka med!!! =D

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0