23 december...

Som snart blir 24...
Shit, va tiden går fort!!! Och imorron vid den här tiden är allt över... =(
Vilken hysteri det är egentligen... Folk stressar och jagar nästan livet ur sig för en dag!!! Åsså är den över på nolltid... :/
Men julen är underbar tycker jag!!!

Drog iväg till Hudik på förmiddan... Kändes på tok för långt att åka till Sundsvall ensam, vädret såg inte ut att vara särskilt vänligt heller... Det var snö i luften, men det kom ingen... Men har jag åkt så kan jag lova att det vräkt ner!!
Hittade i alla fall ett gäng julklappar däruppe, även om jag fick tänka om några gånger... Fick trots allt ihop det tillslut! =)

Har varit till Söderala och träffat Agnes också, vilken underbar unge!!! =) Jag kommer få fullt sjå att kunna slita mig ifrån henne när jag ska iväg på annat i helgen...
Det blir en jäävligt sen skinkmacka iår... Griljeringen är igång i ugnen nu, men jag ska ändå ha en innan jag lägger mig!!! TRADITION och får INTE brytas!!! =)
Pappa bjöd på öl tidigare, men jag tackade nej... Märkte ni...?! JAG TACKADE NEJ!!! =)
Var ju tvungen att åka hem, har julklappar här som ska slås in och skinkan måste ju göras klar!
Jag är rätt slut efter en intensiv dag, det är fan jobbigare att vara ledig än att jobba!!! =)
Och än har jag kvar att göra...
Köpte mig faktiskt en "gran" idag... Det är ingen gran utan det är sånt där ris ni vet med belysning i, rött... Skitläckert blev det!!! Kom och titta om ni inte tror mig!!! ;)

Årets julklapp får nog min faster som ringde och var överlycklig... Hon ska bli mormor!!! Som hon har längtat!!! Och som min kusin har väntat!!! Nu blir det ännu ett julibarn i släkten, snart tar vi över!!! ;)
STORT GRATTIS MARIA, JAG ÄR JÄTTEGLAD FÖR ER SKULL!!! ♥ Tänkte faktiskt tanken när jag träffade dig idag, men jag vågade inte säga nåt...




Mina sista tankar för ikväll går till den familj här i närheten som tragiskt miste sin lilla dotter i en olycka i förmiddags...
Livet är bra orättvist... En stor kraaam till er, jag känner er inte men det ni går igenom nu borde ingen få genomlida...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0