3 december...

Shit, va klockan är mycket...
Jag har glömt att blogga idag!
Det har varit en hektisk dag, men en mycket bra torsdag!!!

Började med ett telefonsamtal före klockan 7 imorse... Ja, jag blev väckt av det! Har sovit som en stock inatt, tack och lov!
Hursomhelst så var det Sofie på väg till tunnelbanan i Stockholm... Vi hade ju inte avslutat vår sms-konversation igår p g a att hon hade dåligt batteri så hon bad om ursäkt för det... Hon är ju bara för underbar!!! =)

Stack hem kvickt efter jobbet, jag hade nämligen äran att vara värdinna för en Mary Kay-klass här ikväll och som vanligt är jag ju ute i väldigt god tid så jag behövde både dammsuga och diska... Men jag hann!!!
Kvällen var skitmysig! Camilla var superduktig!!! Vi har fått göra ansiktsbehandlingar på oss själva för att testa produkterna och resultatet måste jag säga blev skitbra!!!
Plånboken kanske gråter lite, men va fan 18kr/dag eller vad det blev är inte mycket! Det blir till att snåla in på uteluncherna nu så löser det sig galant!!!
Dessutom kunde man ju dela upp betalningen så då är det ju en promenad i parken liksom...! ;)
Längtar tills jag får hem leveransen nu så vi kan påbörja Askungeförvandlingen!!! =P
Huka er grabbar för nu laddar hon om!!! Ni kommer inte kunna värja er tillslut!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0