4 december...

Äntligen fredag!!! Jag tycker det är bästa dan på hela veckan!
Alarmsymbolen försvinner från mobilen och man har hela helgen framför sig... =)

Lagade mat och tog ett glas vin när jag kom hem från jobbet... Äter lite godis... Tittar på Idol och jag är som en fjortis igen... Det var liksom igång direkt ifrån början när alla tre gjorde entrénumret... Jisses va jag gillar den låten, Journeys - Don't stop believing!!! 
Sen Erik... Vilken kille!!! Juryn trodde de hade hittat en riktig utmaning till honom, men det var ju som att stjäla godis från småbarn!!! Han är helt fantastisk och jag är helsåld på honom!!! ♥ Om inte han vinner hela tävlingen så vet inte jag... Jag har i alla fall röstat på honom idag också!!!
Och sen... Kommer ju mina favoriter in... WESTLIFE!!! Vad säger man...??!!! Gåshud över heela kroppen och jag tror tamejfan att till och med huden reser sig!!! Jag är helt slut fast jag sitter hemma i soffan! Tror fan inte att jag skulle överleva adrenalinkicken live!!! Shit!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0