7 december...

Måndag...
Är det månne måndagen då det vänder...???!!! ;P
Läste startlistan till Dagens Dubbel i tidningen imorse... Ni vet ju att jag brukar typ aldrig spela på hästar... Det har hänt nån gång då jag tyckt att de haft nåt kul namn och så... Så var fallet idag också för i första avdelningen så hette hästen Krångel och i den andra avdelningen Bambino Banker... Dessutom så var det ju mitt födelseår, så jag slängde in en tjuga... Eller slängde in, jag skickade med Mats...
Och JAG VANN!!! Kombinationen gav 89,75 gånger pengarna och jag trodde jag skulle få 897 kr, men får det dubbla!!! TACKAR!!! =D Fatta va skönt, med nästan 1 800kronor... JIHOOOO!!!! Julen är räddad!!!
Nu kan jag nog sova gott inatt!!! =D

Helgen då?!
Jorå, tack! Den var hur bra som helst! Blev ju tidig kväller i fredags... Sov i nästan 12 timmar... När jag kom utanför dörren stod alla mina träningsskor uppradade där ute... Min granne och hans polare hade haft lite kul där tror jag... Shit, va många skor jag har!!! =)
Jag brukade ju skratta åt Tisans skohylla som dignade av träningsskor, men mina vänner... Jag är inte långt borta själv!!! =D
Fick se en bra innebandymatch också, tjejerna vann!!! Va nog inte sista gången som jag var dit... =)
En solning på det och sen lite mat från tacobaren så kunde festen börja!!!
Vi var 18 pers här!!! Tror nog de flesta tyckte det var trevligt!!! =)
Kom hem halv 6 igår morse... Blev ute lite väl länge där, men tiden går ju fort när man har roligt!!! Det är ju alltid kul att träffa folk! =)
Missade gårdagens fotbollsträning, jag var verkligen inte pigg!!! Dock inte bakis så, men huur trött som helst!
Däremot har jag kört ett pass pump idag och 30 minuter på löpbandet efteråt... Inte dumt det heller!!!

Nu återstår bara sängen!!!
Imorron ska jag fira min vinst med Paltbröd på CFL!!!
Go'natt!!!


Kommentarer
Evis

Grattis till vinsten!!! Ingen gammal märr där inte ;)

2009-12-08 @ 07:57:11
Ullis

Sv:Tack så mycke! =) Näh, verkligen inte!!! =D

Å nu vet de där vana spelarna var de ska vända sig för experttips hädanefter... ;P

Haha!

Ha d gott! Kraaaam!!!

2009-12-08 @ 08:16:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0