8 december...

Det går fort nu!!! Snart bara 2 veckor kvar till jul och 3 veckor kvar till NYÅR!!!
Nyår blir en favorit i repris från förra året... Tyvärr verkar många av de som va med då ha hoppat av... Tråkigt!!! =( Men samtidigt är det några nya med så jag är inte direkt orolig för att det inte kommer bli kul!!!

Firade min travvinst idag med paltbröd till lunch precis som jag lovat...
Åkte till E-center efter jobbet och införskaffade en varsin spikmatta till mig och mamman... Pappan testade den under tiden jag var kvar därhemma och jag tror han gillade den... =)
Jag har testat den nu ikväll efter fotbollsträningen jag borde stannat hemma ifrån idag igen... Jag sög idag!!! Det var inte många passningar som satt där de skulle... Men det skiter man väl i nu, det är bara att ta nya tag! Kan ju bara bli bättre!!!
Men åter till spikmattan...
Läste att den innehåller över 8 000 piggar!!! Det är ganska läskigt, gör rätt ont men är samtidigt grymt skönt! Första dagarna rekommenderas bara 10 min så jag har legat 10 minuter på rygg och 10 minuter på mage - det skulle tydligen hjälpa ämnesomsättningen och det tackar jag inte nej till!!!
Blir intressant att följa utvecklingen!

Onsdag imorron igen... Anna-dagen, ni kommer väl ihåg att lutfisken ska i vatten då?! ;)
Go'natt!!!



Skulle vilja säga tack för alla gratulationer till min vinst igår, trevligt!!!
Ett särskilt tack till en alldeles speciell gratulant... Jag trevlas nästan ihjäl!!! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0