9 december...

Grattis på namnsdan alla "Annor"!!! =)
Har i alla fall pratat med 2 som jag känner... Den ena bara tjatar om Eva och "bäpple" hela tiden... Jag pratar om Agnes, Eva är en fröken på dagis och alla som hon pratar med är Eva och bäpple verkar vara nåt av det bästa hon vet! =) Go'gumman! ♥
Den andra Anna som jag pratat med är ju naturligtvis hennes mamma... =) ♥
Skulle ha varit till mormors grav med en present också... Det får bli en julklapp istället!

Imorse när jag åkte till jobbet var det som att åka i ett mjölkpaket igen... Dimma!!! Plusgrader och regn... Va är detta för vinter???!!!  Vill ju ha några kallgrader och snö!!!
Hade storartade planer för kvällen; Tvätta... Skulle pumpa och springa... Eller kanske laga mat och gå på innebandy... Eller varför inte bara ligga på spikmattan och se på Bonde söker fru... Ett annat alternativ som dök upp var bandy i Bollnäs...
Va blev det då?!
Jo, latmasken tog mig tillfånga...
Jag tog en macka efter jobbet, struntade i att laga mat...
La mig på spikmattan och toksomnade på mage, vaknade av att jag dreglade... Charmigt! =)
Tog mig faktiskt iväg och kollade lite innebandy...
Hem till mor & far och hämtade en resväska tills imorron, ska ju till Stockholm på det årliga julbordet! =)
Har kollat Bonde söker fru på TV4 Play... JAG ÄLSKAR JANNE HANSSON!!! Han är grym!!! =D
Tvättat 2 maskiner har jag också gjort... Har det värsta kvar nu... Strykning! =(
Men jag gör som jag brukar... Jag går och lägger mig nu så tar jag skitgörat imorronbitti... Varför vara ute i god tid?! ;)

Go'natt!!!


Ps. Jag såg dig... ;)
Tror du såg mig också... Stack du då eller...?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0