Piff & Puff på äventyr...

Jag vet inte hur och var jag ska börja...
Men kvällen startade med innebandy, bra gjort av tjejerna som sopade banan med Sundsvall!!!
Träffade Lojsan som döpte om Sofie & mig till Piff & Puff, hon tyckte vi va lik dem... Avslutar varandras meningar, skrattar åt samma saker och drar dåliga skämt... Du är underbar Lojsan, jag saknar dig!!! =)

Vi åkte hem och funderade på hur kvällen skulle fortsätta...
Det lutade faktiskt åt en nykter kväll på krogen, men planerna ändrades och vi blev kvar här hemma... Vad är en krogkväll mot en trevlig hemmakväll i glada vänners lag??!!! INGENTING!!!
Vi har spelat kort, fick lära oss ett nytt spel - Lappen, jag som egentligen inte är så förtjust i kortspel... Skiträdd för att göra bort mig, men va fan man får väl offra sig för laget!!! ;)
Kvällen avslutades med en Yatzy... Det gick bättre för vissa än för andra om jag säger så... ;)
TUSEN TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL!!! DET HÄR GÖR VI OM, SNART!!! =) (Vi behöver inte spela Yatzy, vi kan ta nåt annat spel...;P)
Alltså jag gillar min tillvaro som fan för tillfället och banne mig pirrar det inte lite i magen...???!!! ;)
Och du Sofie, du får säga vad du vill... Men utan dig skulle det inte vara såhär, det lovar jag!!! ♥

 
Tack och go'natt!
Imorron är en annan dag... Den börjar med 2 timmars fotbollsträning och sen lite shopping i Valbo...! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0