14 februari...

Lördagmorron...
Lite småseg... Det blev en lång natt... Kom hem vid 02:30...
Ska strax ge oss iväg igen... =)
Vi är fotbollsnördar, vi vet det...
Gick inte så bra för våra favoritlag igår tyvärr... Men det är bara att ladda om, livet går faktiskt vidare... Fråga mig, jag vet!!! =)
Några kända ansikten var där också, trevligt!!! =)
Förbjuden frukt... Åh... Va ska man göra då?! Palla är inte aktuellt, den här gången... ;)
Bara att finna sig i det hela, livet går faktiskt vidare i det här fallet också... =)
Vi hade en supertrevlig kväll i alla fall!!!

Alla hjärtans dag idag...
Vilken skitdag!!! Man kan väl tycka om varann vilken dag som helst?! ALLA DAGAR!!!
Äh, bara ännu ett sätt för affärerna att tjäna pengar!!!
Kanske jag är lite bitter... =)
Men va fan, det ska ju vara så gulligt och har man ingen att gulla med så blir man lätt lite avis också... ;)
Tur att jag har mina fantastiska vänner att umgås med!!!
TYCKER OM ER SOM FAN, INTE BARA IDAG UTAN ALLA DAGAR!!! JAG ÄR GLAD ATT JAG HAR ER!!! ♥
Hanna har lovat att bjuda på mat idag för att jag kör till Bollnäs... Vilken tur jag har!!! =)
Hon sa några kloka ord igår; Det är faktiskt ALLA hjärtans dag imorron, inte bara de som har ett förhållande...!
Så vi är varandras "dejt" idag... =D
Ha en mysig dag nu och "sköt om er så hörs vi sen"!!! (Ett citat som jag hört några gånger och ja, jag har då skött om mig men hörts... Det vette fan...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0