15 februari...

Så var det söndag igen då... =(
Fan, man hänger ju inte med!!!
Ny vecka imorron och nya möjligheter!!! =)

Gårdagkvällen var supertrevlig!!!
Vilket gäng!!!
Måste säga att det började väldigt stillsamt...
Men sen åkte kortleken fram och då blev det en jäkla fart!!! =)
Först maffioso... Shit, vilken ljudnivå!!! Hahahaa!!! Inte undra på att ni fick tillsägelse på hotellet i Sundsvall... Undrar hur min granne tyckte att det var... ;)
Och sen det där förbannade ölspelet som sätter fart... Det är klunkar hit och klunkar dit, regler och lekar som hela tiden avlöser varandra... Men kul är det!!! =)
Krogen då...?!
Jaa, vad säger man...
SÖDERHAMN ÄR STENDÖTT!!! =/
Det är ju tur att vi har varann!!! =)

Inge bakis idag, men trött...
Fick sällskap med mig hem inatt... Trevligt!!!
Vi låg och prata bra länge om både ditt och datt... Tror minsann jag somnade till där en sväng och började prata om nåt helt annat... Hahaha!!! Stackars Bea fattade ingenting... =)
Och sen helt plötsligt så bara tvärslocknade vi!!!
Tänkte i ett svagt ögonblick att jag skulle städa idag... Hittills har det inte hänt nånting... Jag orkar inte...
Ska i alla fall sno ihop lite käk så jag har matlådor till lunch i veckan...
Det är tomt på kontot redan och 10 dagar kvar till lön... =/

Till sist vill jag bara säga att jag är grymt glad för mms:et jag fick igår...
Killar ni är underbara!!! Synd att ni inte kom med igår!!! Tycker om er så jäkla mycket!!! ♥
Hoppas vi kan genomföra den där heldagsaktiviteten nåt tag framöver!!! Skulle vara skitkul!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0