16 februari...

Måndag...
Och är trött!!! =(
Jag tål ingenting längre verkar det som...
Sov ju i stort sett hela dagen igår och hade inga problem att somna igårkväll heller...
Skulle titta på Beck hade jag tänkt, men jag slocknade långt innan filmen var slut... =)
Så nåt städat blev det inte... Har bokat tvättid ikväll i alla fall så får se om lusten att städa kanske också infinner sig... Föga skulle jag tro!!! =)
Ska ju på pump också, ett mycket viktigt inslag i tillvaron!!! Ikväll ska det läggas på och bäddas för träningsvärk!!!
Fjärde veckan har påbörjats med promenad till jobbet... Det går bra nu!!! =)

Grattis farmor lilla, på 82-årsdagen!!! ♥


Kommentarer
Andreas

Ja du var inte ensam om att somna tidigt igår. Halv nio lämnade jag in. Så det blev ingen Beck för mig heller...

2009-02-16 @ 20:52:58
Ullis

Sv: Skönt å höra att d finns fler tröttmössor...! =)

2009-02-16 @ 21:44:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0