17 februari...

Och är trööött!!!
Har ni hört den förut?!
Ikväll måste jag slänga mig i säng direkt efter träningen och tvinga mig själv att sova på stört...
Ingen träningsvärk idag just, men det känns i bröst och rygg i alla fall att jag gjort nåt med de musklerna... =)
Imorron är det ett nytt pumppass, få se om jag kanske ökar på lite redan då... =P Det är ju lite andra övningar så vi får se...
Fysträning ikväll, jag hoppas faktiskt på lite löpning... Inte nåt idiotspringande, men ett schysst distanspass på ca 45 min vore inte helt fel!!! Jag längtar faktiskt efter det!!!
Man kan ju få önska sig i alla fall, vet att det inte har nån betydelse när det gäller fystränarn... Om jag skulle delge honom min önskan, så blir det raka motsatsen... Därför håller jag tyst!!! ;)

Nåja, nu kommer posten snart så det är bäst att jag gör klart för att jobba lite...
Vi hörs!!!


Kommentarer
Lise-Lott

Du har fått en utmaning!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0