18 februari...

Äntligen onsdag!!! =)
En vecka till lön bara nu!!! Shit, som den är efterlängtad!!! 23kr kvar på kontot... Noo good, my friend... =(
Får nog ta mina småpengar och gå till banken för att sätta in dem... =) Då bör jag klara mig i en vecka till!!!

Jag fryser så förbannat!!! Jag brukar inte göra det... =/
Men det är lite bra att frysa också, då förbränner man ju några extra kalorier... =P

Lyssnade på Rix MorronZoo på mp3:n när jag gick hit imorse...
Omvärldsanalytiker Jan Bylund kan ju inte vara riktigt ihopskruvad... Han var så jäkla rolig så jag kunde inte hålla tillbaka skrattet!!! Tänk er själva; han föreslog bl a masstart i backhoppning!!! Ser ni synen?! Det gjorde jag... =)
Det var säkert flera bilförare som såg mig garva, men det bjuder jag på!!! Jag kan slå mig i backen på att ni också lyssnade på radio och garvade...!!! =D

Känns ganska bra i kroppen efter gårdagens intervallträning också... Lite stelt är det, men det är ofrånkomligt när jag byter underlag...
Ikväll är det pump som gäller!!! Undrar hur det är med Mia...? Har förstått att hon varit dålig... Är så sugen på att se hennes nya frisyr också!!! =)
Blir det Andreas som kör ikväll så ska jag lägga på och köra järnet!!! (Mia har andra övningar så då orkar jag inte lika mycket...)

Hörs!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0