19 februari...

Äntligen torsdag!!! =)
Full fart mot helgen igen!!!
Och inte kom jag i säng i tid igår heller... Måste nog fan slänga ut datorn för att jag ska sova i tid!!! =/
Inte så jättetrött ändå idag, vaknade före klockan men drog mig ett tag... Varför måste sängen vara som mest skön när man ska stiga upp...???!!!

Har lite träningsvärk i axlar och rygg, men annars känns det jävligt bra!!! =)
Ikväll är det fotbollsaerobics igen!!! Ska bli skitkul!!! Och jag ser med glädje och nyfikenhet fram emot instruktörn iklädd Susanne Lanefeldt-kostym, med tights och benvärmare och grejer!!! Haha!!! Det vore nåt det ni!!! ;P

Grattis Sverige till silvermedaljen i skidskytte!!! Fan, va bra gjort!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0