21 februari...

En fantastisk lördagmorron!!! =)
Utanför fönstret är det en gnistrande vinterdag!!!
Har nyss ätit frukost... Åker till fotbollsträning om ungefär en timme... Och här sitter jag... Har fortfarande inte rört dammsugarn... =)
Om jag bara kan lyfta min stora, tunga röv härifrån så är det ju snart gjort!!!

Hursomhelst så hoppas jag att Peter snart hör av sig och berättar var skoterturen tänker ta vägen...
Skulle va skitmysigt att få grilla lite korv och snacka lite goja med det gänget efter träningen!!!
Jag packar med kläder så är det bara att sticka direkt sen!!! =P

Sen är man väl lagomt mör antar jag inför kvällen...
Synd att det inte blir nån fest för min del, men det kommer sitta fint med mat i alla fall!!!
Kommer att erbjuda mig som chaufför också, om nån skulle behöva skjuts... ;P

Ha en finfin lördag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0