22 februari...

Söndag igen... =(
Vart tar helgerna vägen???!!!

Gårdagen var i alla fall skitmysig!!!
Träningen gick superbra!!!
Hämtade upp Hanna efteråt och vi åkte till E-center för att handla lite...
Sen blev det Marma och Hibo-berget!!! =)
Så jäkla mysigt med lite skoteråkning, korvgrillning, lite pulkaåkning och grejer i underbart sällskap!!!
Måste göras flera gånger!!! Och då ska vi fan inte ha några tider att passa!!! Har kunnat stanna där hela kvällen igår!!!

Mickis fest var trevlig!
Mycket folk och supergod mat!!!
Krogen var som vanligt ingen höjdare... =(
Rätt mycket folk, men inget gott...! ;)
Ganska roligt att vara helt nykter och sitta och titta hur man beter sig när man är onykter...
Får en att fundera lite på om det verkligen är värt att bli sådär full som jag brukar kunna bli...?!
Hade lite körningar under kvällen också... Trevligt värre!!! =)

Nu har jag påbörjat min frukost...
Ska ju till Hudik och spela fotboll...
Jag hoppas in i det längsta att det ska bli inställt för det snöar ju... =(
Totalt osugen...
Men det är väl bara till att försöka ladda på!!!


Kommentarer
ingela

Kom igen nu-ladda för match vettja!!

2009-02-22 @ 11:34:14
Anonym

Bara du står där på planen så kommer suget!!:)

2009-02-22 @ 14:12:07
Ullis

Sv: D blev ju bra te slut!!! =)

Inga problem mä laddningen när man väl kommer in i omklädningsrummet... Å suget fanns åxå där!!! =P

Sååå jävla kul vare!!! =D

2009-02-22 @ 19:36:06
Jossan

Besviken Ullis att inte Janssons somning fanns med i inlägget:)

2009-02-23 @ 22:55:11
Ullis

Sv: Hahahahhaaaa!!!! Jossan!!!! =D

Att ja inte tänkte på å få mä d!!! Dålit av mig, ja erkänner!!!

2009-02-24 @ 10:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0