24 februari...

Fettisdagen... Måste vara min dag det...?! =)
EN DAG KVAR TILL LÖN BARA!!!
Den har väl aldrig varit så efterlängtad som nu!!! Tyvärr blir den väl inte så fet med tanke på att jag har ett gäng sjukdagar i januari... =(
Men ändå...

Ingen träningsvärk idag heller!!! Bra eller dåligt...?! Tycker inte att jag fegade heller, har inte kört så tungt så många gånger som jag gjorde igår... Vältränad månne...?! ;P
Ikväll är det fys som gäller... Undrar just vad det kan vara?! FIKA efteråt i alla fall!!! =)

ska arbeta lite igen nu och invänta dagens sprinttävlingar i skid-VM... =)
Håller tummarna för våra blå-gula!!!


Kommentarer
Anonym

Var glad att du inte är stel,för det är jag.Riktigt suger i låren.Har faktiskt varit duktig o sprungit 5 km två dagar i rad.

Super stor kram till dig Kram Rosa

2009-02-24 @ 12:48:29
Ullis

Sv: D ä bra gjort!!! Löpning ä bästa träningen, ja ska åxå försöka hitta nån lucka å klämma in lite sånt... Kan bli imöre, före pumpen... =)

Kraaam tebax!!!

2009-02-24 @ 14:51:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0