27 februari...

ÄNTLIGEN FREDAG!!! =D
Och bara en dag kvar av februari...!
Solen strålar från en klarblå himmel och det droppar från taken, en härlig vinterdag!!! Synd som fan att man måste sitta inne... =(

Emelies träningspass igår var kanonkul!!! Intervall, kondition och styrka blandat... Jag ger det 5 av 5 toasters!!! =)
Naturligtvis så krånglar det lite med steg och så vidare, men det är bara kul!!! Ett par gånger till så sitter det i ryggmärgen!!! =)

Plättar och hemlagad hallonsylt till lunch igår, var ju nästan som att hamna i himmelriket igen... Såå gott!!!
Har lovat att bjuda tillbaka mor & far på en riktig festmåltid... Får se när och vad det blir!!! =)
Idag blir det Tex-mexbuffé på CFL, så behöver jag inte äta nåt mer än lunch idag...!

Kul för de svenska skidåkartjejerna som körde hem ett VM-brons i stafetten igår!!!
Synd som fan att inte Södergren kommer till start idag... =(
Jag tycker han är helt underbar både som människa och idrottsman!!! Så himla ödmjuk!!!

Näh, nu måste jag återgå till arbetet... Ca 45 min till lunch och jag är tokhungrig... =/
Men det är bara att bita i och hålla ut...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0