4 februari...

Redan onsdag igen!!! Snart helg också!!! =)
En helg full av fotboll igen, denna gången ska vi deltaga själv och inte bara iaktta... =)

Pump ikväll igen, härliga tider!!!
Såg på hemsidan att det inte är Mia som kör ikväll, hon var ju krasslig igår när jag träffade henne vid tåget så jag antar att hon är sjuk... =(
Hoppas hon kryar på sig snart i alla fall!!!
Andreas får väl köra slut på oss ikväll igen istället då, det gör han så bra så!!!

Har pratat med Madde idag också... ♥
Shit, vad jag saknar er!!!

Ooops, nu kommer chefen och tar mig i örat snart... Bäst jag återgår till arbetet!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0