Åh, vilken dag!!!

Frukosten var utmärkt!!!
Träningen gick bra, men jag blev jävligt trött...
Shoppingen var lyckad!!! Köpte 2 tröjor, 1 kofta, 1 scarves och 2 ljuslyktor... =)
Maten var en höjdare, tacobuffé är ALDRIG fel!!!
Och fotbollen då...?!
Jaaaa... Det var inget fel på den heller!!! ;P
Jag är nöjd!!! Och jag måste få erkänna att jag läskat mig bra nog... =D
Se men inte röra är liiite jobbigt, men det går för det bara MÅSTE gå!!! =)
Och sen...
Dagens överraskning!!! =P
Jag blev jävligt förvånad, men jisses va glad jag blev!!!
Det var grymt trevligt att se DIG!!! Synd att jag inte fick chansen att byta några ord bara... =/
Vi bestämde oss i sista stund nu för att åka imorron också...
JAG BARA MÅSTE!!!
FÖRLÅT, MEN JAG KAN INTE HÅLLA MIG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0