Brutet löfte...

Jag är omöjlig... Jag vet!!! Förlåt... =/
Men jag struntar i städningen ikväll... Stiger upp tidigt imorron och gör det istället!!! =)
Lite har jag i alla fall gjort... Diskat... Dammat... Tagit rätt på tvätt... Så helt sysslolös har jag inte varit!!! Och nu orkar jag inte mera!!!
Inte har jag handlat heller... Har frukost så jag klarar mig imorron, behöver ingen mat nu för jag åt Grekisk Buffé på CFL till lunch som var HUR GOTT SOM HELST!!! De är verkligen grymma där nere!!!
Så har jag tryckt i mig en chokladkaka på 1/4kg också... Duktigt gjort!!!
Och imorronkväll bjuder Mickis på mat! =) Hon har fyllt 20 och ställer till med fest!!! Tyvärr blir det nyktert då vi ska spela träningsmatch mot Iggesund på söndag... Typiskt!!!

Fick ett telefonsamtal tidigare ikväll...
Peter, du är bara för gullig du!!! =) Låten i inlägget från igår tillägnar jag dig, vet ju att du gillar den där, även om inte inlägget handlar om dig...
Det var skoteråkning, korvgrillning och grejer på gång imorron!!! Såå kul!!! Och var ska sleven vara om inte i grytan...?! ;P
Vi bestämde att vi skulle höras vidare i frågan, för platsen var oklar än så länge...

Nu ska jag tända lite ljus här och jäsa ner mig i soffan!!! =)
Men om gud vill och hängslena håller så hörs vi!!!
Trevlig fredagkväll på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0