Dagens tisdag...

Hemma tillbaka efter en dag i huvudstaden...
Genomgång av nya arbetsuppgifter...
Mycket att ta in, men det ska bli jäkligt kul och spännande samtidigt!!! En nytändning liksom och en grym chans till att utvecklas... Och jag är inte rädd!!! =)

Hann göra ett kort svep på stan också...
Och jag slog till på en jacka!!! =D
Såå jäkla nöjd!!! Skitsnygg, brun och härligt varm och go!!! =)
Det är som det har varit de senaste gångerna när jag varit ute på shoppingrunda, in i en butik hittar det jag söker, provar och det sitter bra, betalar och går ut... Hela affären klar på 5 minuter!!! =D
Det ni grabbar!!! Här har ni en tjej som inte behöver springa i ALLA affärer i flera timmar!!! Nån som är intresserad???!!! ;P

Du Emelie, jag kan också skriva till rörmokare på mitt CV nu... =D
Har fixat läckage i handfatet sen jag kom hem...
Men vattenlåset, det sitter som berg så mitt örhänge det får jag nog säga tack och adjö till!!! =)

Ingen match ikväll... Inställt på grund av kyla... Känns rätt bra, för jag är toktrött nu och hur fan skulle det känts efter en match?! =S
Får ladda som fan för träning på torsdag istället!!!

Nu ropar sängen på mig hör jag... Det är bäst jag lyder... Har ju min promenad imorronbitti att tänka på!!! =)
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0