Heelt sluut!!!

Tror att jag har förtagit mig idag...
Verkar som att jag inte tål hur mycket som helst, fast jag tror det själv...!
Träningen igår tog mer än jag trodde!!! =)
Det har känts så jäkla bra hela dan, men redan vid core-passet förstod jag att det skulle bli en jobbig kväll!!!
Puh!!! Redan vid första övningen tog kroppen slut...
Men jag är som bekant envis som synden så jag gav mig INTE!!! =P
Ett nytt, grymt kul och givande bevisligen program som Maria satt ihop!!! Jag lovar att komma tillbaka nästa onsdag!!! =)
När 30min core var över så hoppade jag upp på löpbandet... Tryckte på knappen för fatburn-programmet och startade löpningen... Lite besviken över att jag glömt att ändra tiden... Det blev ju "bara" 20 minuter... MEN DET RÄCKTE VILL JAG LOVA!!!
Tjoo, va trött jag var...
Köpte en banan av Emelie som jag klämde i mig och surrade lite skit (och vi pratade verkligen SKIT!!! ;P)
Sen var det dags för pump... Och idag mina vänner var jag inte särskilt kaxig!!!
Efter den där timmen så var jag tvärslut!!! En dusch och lite bastu på det sen... Fick skjuts av Eva hem, TACK FÖR DET!!! =)
Tog mig faktiskt upp för trappan... Men var full i mjölksyra när jag kom upp!!! Visste inte hur fort jag skulle få i mig mat, för ikväll var jag tvungen att få i mig nåt riktigt!!!
Det blev en sallad med avocado, rökt skinka, paprika, tomat och keso... 2 mackor till det... Nu känner jag mig som en ny människa igen!!! Lite sömn på det här så är jag redo för en ny dag, med nya tag!!!

Go'natt!!!



Kommentarer
Linnea

BRA jobbat ullis!!!!!!! Jäklar va duktig du är! Hade aldrig pallat att träna så sär mycket på samma kväll :)Får väl nöja mej med att läsa om din träning nu när jag inte får träna på ett tag :(Kram

2009-02-26 @ 09:20:47
Ullis

Sv; TACKAR!!! =)

Näh, d va gränsfall för mig åxå... Va totalt slut när ja kom hem! Men ida känns d bra igen! =)

Du får ta å krya på dig så ses vi!!!

Kraaaam!

2009-02-26 @ 10:00:38
Andreas

Ja men det kan vara kul att prata bajs... :)

2009-02-26 @ 13:50:33
Ullis

Sv; Absolut kan d va d!!! =)

Kanske lite överdrivet igår, men...

2009-02-26 @ 14:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0