Kastar in handduken...

I detta nu!!!
Jag är så jäkla trött... Har sovit middag i soffan ikväll... =)
Bestämde mig för att skippa pumpen och tog mig en vilodag istället! Tycker att jag behöver det, även om jag inte hade så mycket speltid i helgen... Blev en 10-12 minuter/match, det var väl ungefär vad jag pallade med... =)
Har känts bra i kroppen idag ändå, ingen träningsvärk och inte särskilt stel heller faktiskt... SKÖNT!!!

Datorbytet för min del på jobbet gick smärtfritt, allt funkar och datorn är grym!!! Allt går skitsnabbt nu, det bara smäller till så är det klart!!! =)
Och dan var inte så seg ändå, tycker den flög förbi som vanligt...

Det har varit en fantastisk vinterdag här i Söderhamn idag...
Imorse var det 17-18 minusgrader... Men mitt i solen mitt på dan så var det så pass att det droppade från taken!!! Såå härligt!!!
Och vad ljust det är!!! Både på morron när jag går och på eftermiddagen när jag går hem, vi är verkligen på väg åt rätt håll!!!
Synd att jag inte fick nån bild på fullmånen på vägen hem från jobbet ikväll, den var helt fantastisk!!! Hur stor som helst!!! Det skulle ha blivit en otroligt fin vinterbild!!!

Näh, nu säger jag go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0