Kväller...

Japp!!!
Inom en kvart ska jag vara nerbäddad i sängen...
Jag är toktrött och behöver sova!!! Har sovit skitdåligt inatt, drömt konstiga mardrömar... Har bland annat störtat genom rymden, kraschade i marken och överlevde!!! Var ganska skadad, men helt återställd efter ett tag... Nån som har en aning om vad det betyder...?!
Verkar må bra...?!

Har varit på pump...
Andreas som körde... Och ni vet ju vad jag lovade tidigare idag om han skulle ha passet...? Just det, mera vikter och jag höll mitt löfte!!! =D
Jag orkar mer än jag tror och det gick skitbra!!!
Se upp nu våpet för nu är jag på gång!!! GE MIG ETT PAR VECKOR TILL SÅ TAR JAG DIG!!! =D

Äntligen säsongsstart på Grey's också...
Jag har kollat... Och jag skulle också vilja bli buren till sängen av Doktor Mc Steamy... VILKEN DRÖM DET VORE!!! =P
Då skulle jag med all säkerhet sova gott!!!



Kommentarer
Holm

skrattar gott här Ja du är skön du!.. =D

Ses imorgon! =)

2009-02-18 @ 22:24:07
stinalisa

Vem tusan är våpet? :P

2009-02-19 @ 17:18:43
URL: http://stinalisa.blogspot.com
millan

ja vilken underbar dröm det skulle vara! :)

2009-02-19 @ 22:34:25
URL: http://forell.blogg.se/
Mr pump :)

Ja men det är grymt kul att se att när man utmanar sig själv istället för att köra på samma vikt hela tiden. Starkt jobbat! Snart är du förbi :)

2009-02-20 @ 09:35:13
Ullis

Sv: TACK FÖR PEPP, MR PUMP!!! =)

Ja har inte vågat lägga på eftersom ja tyckte att ja inte orka tillräckligt mä lättare vikter, men nu när ja ändå la på så märkte ja att ja visst orka!!! Å gissa om d kändes bra?! =)

Å jäklar va spö hon ska få, våpet...! Snart!!! =P

2009-02-20 @ 09:48:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0