Läggdags...

Har det blivit tid för nu!
Måste vara pigg och fräsch imorron när jag ska upp extra tidigt och åka med tåget... ;P
Kommer säkert ha sömnsvårigheter inatt och kommer vara skitnervös imorron, helt i onödan egentligen men ni vet... Känslorna rår man ju inte på!!! =)

Pumpen gick bra!!!
Mjölksyran kändes i alla muskler idag igen... Hoppas jag slipper värsta träningsvärken i alla fall!!! =)
Det känns att jag tränat men inte som att det skulle kunna bli träningsvärk av det hela, men det ser vi inte förrän imorron...

Kylan håller i sig så vi får se om det blir nån match imorronkväll...
Det är på två vis... Självklart jävligt kul att spela match, men samtidigt skulle det vara skönt att vila lite också... I och för sig så hinner man ju vila när man dör... =)
Packar väskan och tar den med utifall det blir match, i så fall åker jag direkt till Hudik när jag kommer hem med tåget...

Go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0