Måndagkväll med Ullis...

Måndagkväll och full fart mot tisdag morron!!! =)
Hoppas att det inte är värsta sortens tisdag imorron, för jag vill verkligen inte vara tröttare än vad jag varit idag...
Måste slänga mig i säng nu snart!!!

Har varit och kollat in fotbollsskor ikväll...
De hade inte mycket att komma med, Umbro inte... ETT par damskor, i prisklassen 1200:--!!! =/
Killen bad om ursäkt, han tyckte själv det var dåligt...
Tur att vi inte är tvingade att köpa Umbro då, för det har ju inte funkat för mig som inte har nån större lust att lägga så mycket pengar på fotbollsskor och naturligtvis vill jag ha röda skor som passar till matchstället!!! ;P
Dessutom är jag nöjd med mina från förra året, som kostade 500:-- ÅRETS SNÅLASTE!!! =D
Finns ju annat än fotbollsskor att lägga pengarna på!!! =)

Trodde ju att jag skulle ha en fruktansvärd träningsvärk efter matchen igår... Men det har jag faktiskt inte!!! =)
Däremot känner jag mig trött i kroppen... Kändes på pumpen också... Det brann bra nog i benen under benböjen!!!
Axlarna och armarna sved det rejält i också... Förtog mig när vi körde bröst, trodde jag tog samma vikter som förra veckan men det var visst lite mer... =P Men det gör inget, det var tungt men jag fixade det ju... Körde inte alla repetitioner, men ändå... =D

Pratade med mamma för en stund sen...
De hade en matlåda över och då vänder de sig till avfallskvarnen...!!! =P
Tjohooo!!! Moussaka till lunch imorron!!! Levereras med lunchbilen igen!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0