Nöjdkänslan har infunnit sig, igen... =)

Pumpen gick skitbra!!!
Ben, bröst och rygg fick sig en rejäl omgång idag!!! =)
Nästa vecka ska jag ge mig på en ökning på armarna också... Triceps och axlar får dock vänta ett tag till, frågan är om jag nånsin kommer klara att lägga på mera på triceps...?! =/
Axlar kommer jag klara, det känner jag... Men triceps är fanimej tveksamt, har ju kört hela hösten på samma vikter också... Men skam den som ger sig!!! ;P
Åh, jag blev så glad när Maria sa att de börjar med core i nästa vecka igen!!! Jag kommer vara där!!! =D
Nu har jag gjort en smoothie på banan, blåbär, jordgubbar, lite vaniljyoghurt, lite mjölk och müsli... GOTT och nyttigt känns det som!!!

Nån städning blev det inte...
Fixade mat istället och har tvättat ett par maskiner så jag har inte legat helt på latsidan!!! =)
Ska hänga det sista nu, sen blir det sängen...
Jag är toktrött!!! =/

Go'natt!!!


Kommentarer
Emelie

Ulla, super bra jobbat å vet du vad! Du klara visst triceps mer jag lovar lägger du på mer så bliru ju starkare där med.. Jag tror på dej! Det handar om inställning! :P Sov gott.. Va roligt att va tillbaxs med er :) Åh skaka på slutet du när man skulle stå med raka armar, jag kom inte ner ja e :P

2009-02-16 @ 22:18:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0