Nytränad...

Och nyduschad...
Va skönt det känns nu!!! Nöjdkänsla i hela kroppen!!! =)
Tomas hade satt ihop ett bra program med pilatesbollar och vikter så vi körde balans, styrka och smidighet idag igen...
Riktigt bra träning, som ger resultat fort!!! Kändes dock lite fånigt utan musik, men demontränarn kom ju med musiken till slut så det ordnade upp sig... ;P

Nu borde jag egentligen ha fixat en matlåda tills imorron, men jag har INGEN SOM HELST INSPIRATION så jag struntar i det helt enkelt...! =/
Jag måste skärpa mig med maten, jag vet... En annan dag... =)

Fick ett mms från syster idag... ♥
Och ja... Vad säger man?!
Vilken underbar unge hon har alltså!!! =)
SAKNAR ER SOM BARA DEN!!!



Kommentarer
Holm

Tycker ni var jätteduktiga på träningen ikväll! Lite avundsjuk faktiskt. Skulle själv behöva träna känner jag. Har velat ligga lågt med min axel, men imorgon så hoppar jag upp på min motionscykel igen. Tror jag kommer göra mig gott. Har en låda med pölsa & potatis om du vill ha. Skulle väl "smaka fågel"? :)

2009-02-10 @ 23:27:23
Ullis

Sv: Visst va vi! Måste erkänna att d va lite dålig fokus emellanåt, på många håll inkluderat mig själv... Gillar inte d riktigt, men ibland så blire bara så... =/

Men den där träningen ä verkligen skitkul!!!

Tycker du ska va mä nån gång! =)

Ja förstår att du vill ligga lågt mä axeln, har varit där själv så ja vet hur d känns... Krascha min i en badolycka i Thailand, den hoppa aldrig ur led men rejält stukad va den... Känner ff av den ibland, vid armhävningar å sånt... =/

Pölsa å potatis änte fel d du,d ska nog ja göra nån da åxå! TACK FÖR TIPSET!!! =)

Ha en bra dag!!!

2009-02-11 @ 10:03:45
Holm

Vid den här typen av träning så tycker jag man kan få unna sig lite snack & skratt. Tror både Larsson & Lundgren håller med mig där. För vad jag kunde se så tyckte jag att alla verkligen försökte göra alla övningar så rätt & bra som möjligt.

Jodå, ska se till att vara med nån gång. =)

Höllö du, ha en fortsatt bra dag du åxå!

2009-02-11 @ 11:56:23
Ullis

Sv: Jaa, jooo... Å d skulle ju va en lätt träning så d passa ju bra då... =)

Jorå, å om d va nån som INTE gjorde d så får den skylla sig själv... D drabbar ju ingen annan än en själv om man fuskar!!! =)

Seeees imöre!!!

2009-02-11 @ 16:03:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0