=O

Jag kan inte låta bli att bry mig, fast det gått så lång tid... Det kom liksom tillbaka lite i helgen, vare sig jag vill det eller inte... Att det ska vara så jäkla svårt att släppa!!! =/
Man brukar ju säga att man aldrig ska sluta förvånas...
Men jag blev grymt förvånad nu!!!
Bra för dig!!! Synd för mig... =(
Jag fick aldrig chansen riktigt ju, för Du var ju så jäkla bestämd...
Tiderna har förändrats förstår jag och kan tyvärr inte göra nåt åt DET heller...
Börjar fan fundera på allvar vad det är för fel på mig...?! Snubblar ju före mållinjen, hela tin!!!
Måste träna upp min balans nu så jag lyckas hålla mig på benen hela vägen!!! ;)


Laddar för pump...
Har ätit äggröra med rökt skinka, hörs som en bra uppladdning va?! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0