Onsdageftermiddag...

Så har jag börjat nalla av lönen då... PENGARNA SKA RULLA!!! =)
Laddade mobilen imorse, så nu är det bara att köra så den glöder igen!!! Började bra, för direkt så smattrade det in tre sms samtidigt!!! Annars händer ju ingenting... Visserligen var det bara från Halebop, men det är ju trevligt när den låter!!!

Handlade mat för drygt 500:--, så nu borde jag klara mig ett bra tag!!!

Och innan jag lämnade E-center så blev det ett besök på Kicks... Är i behov av ny mascara för min är nästan slut och dessutom tycker jag inte den är särskilt bra heller...
Slog till på en Max Factor False Lash Effect, jag vill ju också ha sådär långa fina ögonfransar som endel har helt naturligt... ;P
Priset då?! Som hittat... 155:-- (ord pris 175:--) Rena fyndet!!!

Snart dags att åka hem med matvarorna...
Packa träningsväskan och bege mig ner till Active...
Core - Löpning - Pump!!!
Lutar åt en solning också... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0