Segt!!!

Har försökt att logga in här i minst en kvart nu och det är såå jäkla segt!!!
Hatar att vänta!!! Men nu så...

Pumpen gick skitbra!!!
Har fortfarande lite kvar tills jag är där jag var före jul och innan jag blev sjuk...
Men med lite tålamod och mera träning så ska jag snart vara där!!! Vissa grejer klarade jag av samma vikter som tidigare, men på vissa får jag hejda mig ett tag till...
Har ju en grej som peppar nåt enormt... En mycket obehaglig person som jag har dåliga erfarenheter av och som jag absolut inte gillar, som jag dessutom vet håller på med pump OCH HENNE SKA JAG TA INNAN JAG GER MIG!!!
Känner att jag kommer ha träningsvärk imorron... Kanske inte så bra med tanke på att jag lovat fystränarn att vara på plats, för första gången på jäkligt länge!!! Men va fan, jag gör så gott jag kan!!! =)
Har en skön känsla i kroppen nu igen, tror minsann att den där chokladkakan är borta också... ;)

Det blir kväller här nu, har ju min morgonpromenad i kylan att tänka på... =)
Vet att det finns personer häromkring som tror att det är eskimåer i stan, men ni kan vara lugna... Det är bara jag, i min nya jacka!!! Fan, va jag är glad att jag köpte den!!! Annars har jag förmodligen varit ihjälfrusen nu!!! =)


Christer!!!
Den här är till dig!!! =D




Åh, det känns som att jag börjar få slut på tålamod... =/
Vill att det ska hända nåt kul snart!!!


Kommentarer
Holm

Tack Ullis! Överlägset! =D

Jaså, de har tagit fel på dig och en eskimå... Ja där ser man... =D

Hoppas du får en god natt! Ses imorgon! :)

2009-02-11 @ 23:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0