Släppa taget...

Hemkommen efter ännu ett träningspass...
Ska bli skönt med en vilodag imorron faktiskt! =)
Som sagt så var det fotbollsaerobics på schemat idag och det är skitkul!!!
Instruktörn skötte sig klanderfritt idag också, trots att han inte va iklädd Lanefeldtkostymen... ;)

Alltså, nu måste jag få säga en sak... Även om det är olämpligt...
Men jag kan inte hålla inne med det längre...
FY FAN VAD JAG SAKNAR ATT FÅ TRÄFFA DIG!!!
Det var inte många gånger, jag vet... Men det var HUR TREVLIGT SOM HELST!!!
Och jag vet att jag är löjlig som ens bryr mig... Men när jag såg dig idag så var det som att jag fick en knytnäve i magen igen... =(
Ååååh, det är så jävla jobbigt!!! Varför blir det alltid såhär???!!!
Ännu värre kändes det när DU inte såg mig... DU var inte långt ifrån...
DU såg mig ju förra gången... Men det är annorlunda nu... ='(
Jag vet att jag måste släppa taget... Och hur fan lätt är det då?!
Men jag är tvungen, för det här är kört... Jag har INGET att sätta emot... =/






Kommentarer
Holm

Som sagt, varmare människa får man leta efter...

Och kom ihåg, endast det bästa är gott nog åt dig Pettersson! =)

2009-02-19 @ 23:20:58
Ullis

Sv: Du ä ju för snäll du!!! =)

Jajjemän, d ä helt sant d... Ja nöjer mig inte mä va som helst! =D

Träningsvärk ida månne...?! =P

2009-02-20 @ 08:14:47
Anonym

Jag håller med Holm.Jag tror nog han såg dig.Det är inte du som har förlorat någon utan han förlorade dig!! Stora kramar :)

2009-02-20 @ 09:15:04
Emelie

Bääästa låten <3 Love you my friend...

2009-02-20 @ 11:24:00
Anonym

Jag glömde att skriva att jag höll med Holm /Kramiz Rosa

2009-02-20 @ 16:13:25
Ullis

Sv Rosa; Ja fatta att d va du! =) D kändes lixom på d du skrev... ;)

Kraaaam!!!

2009-02-20 @ 17:06:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0