Slut...

På helgen... =(
Och som artist...
Är skittrött efter dagens match... Vi vann med 6-0!!! =D
Såå jäkla bra spelat allihop!!! Och såå jäkla kul!!! Konstgräs är fan min grej!!! Det gick skitbra!!! =)
Känns i kroppen nu... Men, allt som inte dödar det härdar!!! ;P
Tror de allra flesta hoppades in i det längsta att vi skulle få ett sms från tränar-Tomas som sa att matchen var inställd... Det snöade ju och var allmänt tråkigt imorse... Men väl på plats så var det inget fel på laddningen och taggningen!!! =)
Efter matchen åkte nog  alla hem med en skön nöjdkänsla i kroppen, hoppas jag i alla fall!?!
Vi stoppade på Mc Donalds innan vi for hem... Jag åt allt jag kom över... =) Avslutade med en Mc Flurry också!!! Tyckte jag gjort mig förtjänt av det!!!
Slockande som en klubbad säl i soffan när jag kom hem... =)
Nu får vi se hur länge jag orkar vara vaken...

Hörs!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0