Söndagkväll...

Träningen gick bra!!!
Blir jäkligt trött fort, men det går över... Var slut efter uppvärmningen kändes det som, men jag hämtade igen mig! =)
Och vi var grymma på uppspel tjejer, eller hur?! =D

Nu väntar jag på att riset ska bli klart...
Jag är tokhungrig!!! Har gjort kyckling med grönsaker, röd curry och kokosmjölk... Ska bli hur gott som helst!!!
Lite sent att äta nu, men vad gör man då...?! Måste ju ha mat!!!

Lite tv kanske och sen kväller, jag är rätt trött...
Jag hoppas att jag kommer drömma trevliga drömmar efter helgens alla intryck... Det vore inte helt fel!!! ;P
Drömma får jag i alla fall göra, det kan ingen ta ifrån mig och dessutom är det helt gratis...!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0