Taggad!!!

För pump!!! =)
Jävlaranamma va här ska köras ikväll!!!
Har ätit på tok för mycket idag så det är ett måste!!!
Kycklingsallad med currydressing på Furan till lunch, såå himmelskt gott!!! 5 av 5 toasters!!! ;)
Dock verkar det som att curry gör mig oerhört sugen på choklad, vilket inte är så bra... =/
Så på väg tillbaka till jobbet blev det ett stopp på Statoil där jag klämde en 200g Mjölkchoklad med Daim...
Och duktig som jag är har jag tryckt i mig hela själv, förutom en rad som jag bjöd chefen på till eftermiddagskaffet!!!
Visst är jag väl snäll som delar med mig...?! =)


Kommentarer
Holm

"toasters" =) Vad har du fått det ifrån? =)

2009-02-11 @ 17:40:43
Ullis

Sv: Om du har sett Morgonsoffan på SVT... Så är ju Björn Gustafsson mä där, som "Benjamin"... En blyg och försynt kille som testar på en massa saker...

Han delar ut "toasters" som betyg på d han har testat... =D

Och Furans sallad ä grym så därför fick den 5 av 5 toasters...! =D

2009-02-11 @ 21:45:51
Holm

Okej!=) Har ju ramlat in i Morgonsoffan då & då, men det där hade jag faktiskt inte snappat upp.=)

Bra, då har jag koll!=D

2009-02-11 @ 22:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0